31 de gener del 2007

DERRIBOS UREÑA, S.L.

Bones joves ! Donada sa nostra habilitat en fer "trajes" i "derribos" vos present una empresa puntal amb derribos i vos introduesc un poc a nes sector "derribil", aprofit per penjar dues fotilles fetes avui mateix a s'obra que estic de Poble Nou.


Aqui me teniu amb tot es sistema de maquinària en marxa,





Foto des systemot d'obra, com podeu veure, maquinària vària: oruga retroexcavadora, Liebher de competició i camió banyera a punt per fer un viatjot d'escombros.
Mentres, jo estava xerrant amb un operari i es gruista des sistemes de vertederos que hi ha: "ésta tiene mucha varilla y no la quieren al Puerto, va para Centellas!", m'amolla es camioner. Es dia a dia a s'obra es tot un system!

Sa meva passió pes derribos, ve de sa carrera, sempre m'enrecordaré a una clase d'aspectes legals de sa construcció quan es professor amolla: "Los arquitectos técnicos tenemos competencia exclusiva en derribos", vulguis o no me vaig quedar amb ella, jajaj

Davant un possible canvi de feina tendré molt en compte aquesta sortida professional.

Com que hi ha s'empresa Ureña a s'obra, intentaré pillar un sistema de camisetes per fer show.


Finalment vos deix amb amb sa presentació d'Ureña només pes més frikis.

En DERRIBOS UREÑA S.L, estamos especializados en el derribo de edificios, naves industriales, fábricas y edificaciones particulares.

C/ Garraf, 10 - 14
SANT BOI DE LLOBREGAT
08830 - BARCELONA
Tlf. 936 354 152


DISPOSITIVO

- Operarios: (oficiales de 1ª especializados).
- Camiones: dumpers 3 ejes y bañeras.
- Maquinaria: 1 giratoria Lieber, 1 giratoria Poclain, 2 palas Komatsu, 1 cizalla Komatsu.
- Equipo de arquitectos: 3 arquitectos titulados y colegiados.
- Equipo de Dirección Técnica: 1director técnico y 2 encargados generales.
- Equipo administrativo: 3 instalaciones, nave ubicada en Sant Boi de Llobregat (Barcelona).

TRABAJOS QUE REALIZAMOS

- Fincas particulares.
- Reformas totales o parciales de edificios.
- Naves industriales.
- Fábricas.
- Retirada de uralitas a vertedero oficial autorizado.
- Factorías.
- Complejos industriales.

En DERRIBOS UREÑA estamos especializados en:

- Derribo de edificios, naves industriales, fábricas y edificaciones particulares.
- Estabilización y apuntalamiento de fachadas.
- Reformas totales o parciales de edificios.
- Asesoramiento, confección de proyectos de derribos.
- Estudios de seguridad e higiene y del amianto.
- Tramitación y gestión ante ayuntamientos, policías locales y organismos en relación a los proyectos de derribo.
- Carga y transporte de los escombros a vertederos.


Altres empreses des sector a seguir d'aprop són:

EUROPEA DE DERRIBOS
DERRIBOS ARPER
DERRIBOS TRILLES
DERRIBOS THOR
BUDESA

15 comentaris:

Anònim ha dit...

Mirate'l a ell.
Quina plantassa (ajaja)
Quin bon xerrar
Quins "derribots" més ben dirigits
Molt bé, Molt bé..jajaj
Crec que amb aquest post te mereixes un bon augment de sou, tanta publicitat jij (que he rigut)

au,ja he dit sa meva !

Mmmmuaa

i un saludet a tothom !!
i...Força Barça!


PD: No, si encara m'enganxaré a passar-me per aqui...però bé, com diu algú que conec... "no pot fer gaire mal"

Au idò, que vagi bé!
Lida

Xavier Peña ha dit...

Jajajaj! Quin puta derribot Sr. Compi! I quina pose davant ses excavadores!
(fuckin' Barça...)

cuads ha dit...

juas juas jaus!! sa puta foto q surts tu i s'apocalipsis per darrera es brual!!!
es noms tambe son bastant sistem...dumper, poclain,cizalla..ja els hi trobarem un context per aderir-los a nes vocabulari...




,,,

tofito ha dit...

tres punts:
1.- mediàtic company
2.- ki es na Lida?
3.- si al gú torna a dir fuckin barça m'encarregaré personalment d'exterminarlo

Nate ha dit...

jojojojojo, q bé es post i q bé sa senyora "Lada" o "kempes", saber estar!
Tofol lo de fucking barça ve pq ahir va perdre al camp nou... veig q la copa del generalisimo tampoc caurà enguany

Marc ha dit...

Tofito,
Irlanda + Senyor Quempes = Lida

Xavier Peña ha dit...

joder, pues deu ser molt grossa! (autoderribo)

cuads ha dit...

sa senyora LIDL deu estar flipant amb noltros...

Anònim ha dit...

ajaja..

exacte

xavi santvi ha dit...

que bé company! estic per ferme unes fotillos amb es meus colegas dels bars on porto tabac, o davant de les maquines expenedores! prenc nota d'aquest system de post.
Tofito; fuckin barça! Es que ahir van fer força rídicul.

Nate ha dit...

jaja santva volem un post teu amb es tipejos de santvi!!

per cert s'altre dia ja li vaig enviar aquest curs d'especialització a nen Kempes, creat específicament per ell!

marco ha dit...

estic d'acord amb en nate, volem unes fotos des persoatges satvicentils...llástima que en pedrito violencio ja hagi deixat es bar...ja s'ha suicidat?a assessinat algú?volem notícies seves!

xavi santvi ha dit...

es senyor pedrito fa mala cara, ultimament suava massa tenint en compte que no feia calor. Avui l'he vist i li he mollat pedrito quan en veritat sempre li he dit pedro. Algun dia li dire violencio i em rebentarà el cap. Miraré com puc fer un sistema audiovisual de la meva vida laboral.

Llorenç de Pina ha dit...

Tot un system de crònica laboral! sí senyor! jo en ser gran, vull una retro com aquesta.

tofito ha dit...

segueixc sense saber ki es na lida tio