28 de gener del 2007

Ses meves sinceres disculpes!!!

Tots sabem que aquest és un system de blog, que riem molt i tot això.
Ara bé, a vegades, cometem errors infantils i injustificables que poden ferir a persones que, paradoxalment, quasi ni coneixem. Doncs be, això mateix m’ha passat a jo, i per aquesta raó publico aquesta entrada, es a dir, per a demanar ses més sonades disculpes a ses persones a les que hagi pogut molestar.
Ho sento molt, la meva intenció no era aquesta, però tampoc tinc justificació, vaig nedar i punt. Que voleu?, a vegades som així de curt i cometo aquestes errades descomunals.
Estic molt empagait pel que ha passat, però crec que és el preu i el càstig que haig de pagar. Sincerament, demano disculpes a totes ses persones involucrades i els hi prometo que mai més tornarà a succeir una cosa així.

Atentament, un “ca vell penedit”.

9 comentaris:

tofito ha dit...

ha passat algo i no m'he enterat?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?

Marc ha dit...

Després d'aquest autoderribot en tota regla, es nucli dur de sa cofradia des cans vells considera que estàs a temps de borrar aquesta pantomima i fer-te un favor a tu mateix...
Monxo si us plau, rectifica...

Nucli Dur (Marc, Nate, Cuadros, Sentve, Kempes...& co.)

bel ha dit...

monxo, me sap greu que te sentis així, no era sa meva intenció, crec que ho vaig fer massa gros.

Marc ha dit...

per cert, aquest post ve per això...

tofito ha dit...

crec q ho he entés pero tampoc se molt be de tot lo q va aixo, ma mantindré al marge ara q tot i no ser considerat des nucli dur (m'hauré de guanyar s'apelatiu) també crec q no s'ha de demanar perdó mai en akest blog

monxo ha dit...

A veure rates fastigoses que vos feis dir "nucli dur".
Primer de tot, no pens seguir ses recomanacions de cap persona per les quals, si fos per ells, ja faria anys que el senyor Saviola (5 gols a sa lliga)jugaria al U.D. Vecindario.
He demanat perdo pq crec que és el que havia de fer i punt, ja que vaig parlar d'una persona amb la que no tenc molta confiança. Pot ser que el to melodramatic del texte pugui induir a confusions, però és part del meu estil prosaic.
Bel, no pasis pena que no tenc cap tipo de trauma ni res d'això. És missatge és cert, però sa forma és aposta una mica desmesurada.
Aprofitant, Canoves: penja un video d'en Puyol on surti aquell gol que va treure de davall sa porteria amb sa cara, q jo no ho se fer.
Per cert, crec que lo pitjor que ha passat en aquets darres dies al Blog, és s'asqueros i esgarrufador video que ha penjat en Manti. No se, jo ja començ a passar pena, tant de RISK i fricades d'aquestes i després aquests videos!!!. A veure si nos tornarà "el niño de la catana 2"

marco ha dit...

lo que és un autoderribo és lo des nucli dur, que duro!

tofito ha dit...

tipo zaplana y acebes no?

Unknown ha dit...

Vols comprar un ronyó o vols vendre el ronyó? Esteu buscant una oportunitat per vendre el vostre ronyó per diners a causa d'un descompte financer i no sabeu què fer, llavors poseu-vos en contacte amb nosaltres avui mateix i us oferirem una bona quantitat de diners de 500.000 dòlars per al vostre ronyó. Em dic Doctor MAXWELL, neuròleg de l’HOSPITAL BILL ROTH. El nostre hospital està especialitzat en cirurgia renal i també ens ocupem de la compra i el trasplantament de ronyons amb un donant viu. Estem ubicats a l'Índia, Turquia, EUA, Malàisia, Singapur.

Si esteu interessats en vendre o comprar un ronyó, no dubteu en contactar amb nosaltres o per correu electrònic.
Correu electrònic: birothhospital@gmail.com
Número d'aplicació Whats: +33751490980

Salutacions cordials
DIRECTOR MÈDIC
DR MAXWELL.