15 de maig del 2007

portada de sa setmana....


10 comentaris:

marco ha dit...

boníssima xisco!!!

Marc ha dit...

Níiiiiiiiiiiiiiiiiiquel!
Què gran es careto de ultradepressió de sa portada...
Haurieu d'haver vist sa sessió interminable de fotos que li va fer mestre Xeque en es malmés Sentve...
Derribos a ses Ques estan allà, aprofit per demanar públicament perdó a na Jessi per lo de s'aigo i a agraïr-lis es seu constant suport a s'equip...

Edu ha dit...

Enorme Xisco! Edison Panchi y el Tippex... Tendré que darle caña al Paint para hacer una portadilla...

lluc ha dit...

molt bona portada! he de dir que no esperava sa meva aparició. Estic content de sa confiança i suport que m'estan donant en tot moment els integrants de l'equip negresc encara que hi hagi algú que no acabi de valorar ses meves aptituts futbolístiques (véase manti). M'agradaria confirmar aquest interés per part meva de ser un del integrants gerrètics en un futur, però no hauria de desmentir tampoc sa "possible" creació d'un equip NEW en el qual, com tots podreu comprendre hauria de recolzar sense cap excusa.

Tekiss ha dit...

aaayyy pequeño saltamontes... no confonguis derribos ultragaterils per plata, amb sa valoració que jo te pugui tenir com a futbolista! Per cert; m stic adonant que ses lagunas de dissabte son més nombroses de lo que me pensava (serà sa influencia pinero?)

Xisco ha dit...

Per cert, per representar es metge des club he agafat una foto des famós Wilson Pacheco (véase seguratas Maremagnum).

xavi santvi ha dit...

Que gran la portada!! Deu meu quin puta paripé de sessió de fotos, però el resultat s'ho mereix. Grandiós l'embenat de cavall que em vas posar tant apretat i que em va fer surar-ho. Edison Panchi dona tant de joc... Gerrets a per la copa! Hi ha talent de sobres per guanyar-la!

roseta ha dit...

jajaja gran portada!!! pobre santve, 20 dies de baixa posaran a l'equip de prova...

Anònim ha dit...

Disculpes acceptades, Marc, però hem pensat que a partir d'ara: o una dutxeta a cada partit o començarem a seguir sa regularitat de sa nostra líder (qué grande Jackie!!).Jajaja...
Degut a ses repercussions de sa nostra absènsia, hem ideat un system de despertador que faci possible s'arribada, fins i tot, a s'escalfament des pròxims partits.
Nos vemos en los bares. Besitos des de consell de cent.

Llorenç de Pina ha dit...

Impressionant sa portada!!!, igual que s'anterior. Un bon curro (qui hauria dit que jo m'interessàs per sa premsa esportiva?)

PDG? malament anam...