15 de maig del 2007

Sa lliga dels Cans Vells

Després d'un parell de dies de pantomimes internàutiques sa pàgina ha decidit desbloquear-me els dos comptes que havia bloqueat a nes seu moment per irregularitats i bloquear-me es compte nou que havia creat.

Res, sa questió és que he creat una lliga: Sa lliga dels cans vells. Està en fase preparation 4 i crec que ara mateix només hi poden accedir els que tenen Premium Season Tickets. jo som un totpoderós Barça.

Sa intenció era bàsicament informar.

Per altra banda he descobert com activar subaccounts, que crec que poden donar joc i evitar disgusts.

25 comentaris:

Marc ha dit...

Desmentesc sa info donada per mestre Xeque.
Si teniu es s'estrelleta vos podeu fer un sub-account (a dins es menú de season ticket holder), i entrar dins sa lliga des cans vells, que està dins sa regió d'espanya (hi ha cinc pàgines d'espanya, però se troba fàcil). Xiqui, m'has d'aprovar s'entrada....

tofito ha dit...

au xisco
estic esperant es teu beneplacito per entrar

Xisco ha dit...

Tofito i Marc ja estau dins. Esper que aquesa vegada no se ceguin i no me bloquejin sa puta conta!

Xavibanyo ha dit...

mestre xavibanyo en marxa....

rufire ha dit...

Xisco ja le trobat, esperant que ma donis permis per acceditr

Edu ha dit...

Listo, esperando un "Si, quiero" Abramovich...

xavi santvi ha dit...

tambe he solicitat entrar a la lliga

Marc ha dit...

Jo i en Xavi som tan ultrafrikis q ja mos hem fet season ticket holder...
Què te permet aixó?
-Triar un equip (jo som el València i en Xavi el Villareal)
-Anar per feina (entrenos, scouts, i avon eres...)

Xisco ha dit...

Xisco - Barça
Marc - València
Xeva - Villareal

Señores, hagan sus apuestas!!!

cuads ha dit...

johannes van mordor solicita sa entrada...esper aprovacio

Marc ha dit...

Inform que en Xisco és a veure blocparty i supos q li vendra ug es tema acceptar sa peticio fins dema....
A matar!!!!

(canviau es vostro perfil, i deis que es vostros equips preferits són es que desitgeu tenir en es joc...es a dir, no poseu el barça, el villareal i el valencia...sort!)

Nate ha dit...

Nate sevillista hasta la muerte!

per cert, ahir concertarros q fan escola: Biffy Clyro (la sorpresa, directe bestial) i Bloc Party (com dirien es rodets: aberrants)

monxo ha dit...

ja he fet gestions per entrar. Per cert a sa bad boys, nàstic a semis de sa copa eliminant al valencia 0-1

company ha dit...

iepa, també he iniciat tràmits per entrar per aqui.
M'intentaré demanarar un equipo de mitja taula tipo l'Osasuna den Crutxaga i en Patxi Puñal

tofito ha dit...

au penya som el Levante den Salva Ballesta, aupa!!!

Anònim ha dit...

Xisco t'envii una altra petició d'entrada per que amb el getafe crec que no fare gaire cosa. Quan comenci sa lliga el deicxare anar i au.

Marc ha dit...

marica!

company ha dit...

Jo som el Depor! el faré tornar rollo Superdepor des mític Arsenio Iglesias amb jugadors compromesos amb es club rollo Liaño, Nando, López Rekarte Boro, Djukic, Mauro Silva, Donato, Fran, Manjarin, Claudio i Bebeto

oriol ha dit...

aixo es una merda! jo no tenc s'estrelleta des ous i no puc agafar un altre equip.. a mes, estaria be fer un sistema de tria d'equipos per sorteix o algo, ja q qui ha fet es cap viu, se passejara per sa lliga com vulgui...
queda dit

tofito ha dit...

orson ses coses estan així, està clar q tots voldriem el barça però si en Fran Perea ha fet sa lliga està clar q no serà beneit i se pillarà la real societat amb en Kovacevic a tope!!!!

Jo soc el Levante den Salva Ballesta i vaig a per totes! no se tracta d'anar a guanyar, se tracta d'anar a per un objectiu d'acord amb so teu potencial com ekip i superarho amb es teu "saber fer" com a manager.

Jo tampoc tenc estrelleta ni la pens tenir, és una desventatja perq no podem tenir ingresos d'explotació d'estadi pero weno, a tirar endavant i adonar sa campanada!

Marc ha dit...

Uri, dues coses:

1)En Tofi té raó, cadascú juga segons es seus objectius. Jo he pillat el València i me cag en es seu puta objectiu de quedar primer.

2)Tens dues opcions per entrar a sa lligueta:
a)fer-te un compte nou amb nom nou, mail nou, etc...
b)pillar-t una estrella en el nastic i fer-te un subaccount. podràs entrar a sa lligueta i, a més, podràs fer coses noves amb el teu super-nàstic. no me crec q no te puguis gastar 1'75 eurillos fent una cridadeta amb es mòbil

3)enhorabona pes darrers resultats

4)què tal els examens?

Edu ha dit...

Yo sin estrella cogi el Real Madrid Club de Fútbol Por la Gracia de Dios... Es cuestion de cambiar tus preferencias en el profile y de "fer es cap viu"!

oriol ha dit...

a qui he de cridar amb es mobil?? i per que?? i a na que?...no lo entiendo...
be, be, jo nomes deia que estaria be fer una tria justa havent-ho parlat abans, pero es igual, com sempre... No ho dic pel fet de poder triar-me un equip bo, ho dic per no haber d'agafar els que els altres deixen.De totes formes segur que ningu ha agafat el meu "super-nastic" i vos pens passar a tots per davant. M'ensumareu es cul durant tota sa lliga.
tambe queda dit

oriol ha dit...

vale.. ja entenc lo del mobil... sorry

tofito ha dit...

jo no vaig posar cap ekip preferit al profile i me varen oferir dirigir el nastic i el levante i vaig pasar de basura tarraconil... ;)